SaT:
番左團契=],
唔知點解好似好耐冇番咁,,
(但其實又唔係姐-33-)
所以好掛住哩x]
本來我都想番安柱堂嫁,,
難得sPaGhEtTi 番ma,,
但最後都係番kEi Oi ...
FeLlOwShIp完後,,
成班友一齊係度打nds,,
超好玩哩
SuN:
超超超超超ActIve的一天-v-|||
不過早上除外,,
我好似只要學琴係早上之ma,,
(我冇記錯的話...)
之後17:00-20:00 LEE段時間超攞命哩-口-
首先打左一粒中PING PUNG BALL,,
係我自願的,所以覺得好好玩=]
之後的活係我超超超反對的,,
我以極不情願之下游水-----
所以累得快要死了-口-\\\
|