hi everybody~
我去完camp lA!
好正AR~~
第1日幾乎成日玩checkpoint-3-
但都幾過癮=]
第2晚係好感動囉,,
大家都...哭了,,
especially我,我哭得好勁-333-
之後菇又成日講''超低能,,勁搞笑''
我地班女又去左班仔間房玩,,
玩通宵-v-
搞到第3日冇唒精神-3333-
仲有好多野嫁,,
不過5想再打lu=~=\
另外,,某某岩岩去完jp,,
有好多手信呢~!
1.kuromi $包:

2.kuromi 鏡

3. ANNA SUI的一對物-V-||

4.鞋一對...估5到MA?-口-||

手信大合照>V<

It's the end of my sharing-V-
|