今日,,
hurt爆的一 日
我又因為他,,哭了!
我覺得我真係頂5住la,,
成日都比我見到你同佢一齊,,
雖然我冇權去阻止你,,
但問心,,
我真係好hurt囉,,
我知,,
我地冇可能,,
對你泥講,,
我算係你朋友ma?
maybe只係5同班的同學...
我5敢對你有咩野action,,
我配5起你,,
我知ga,,
你十項全能,,
我十項低能,,
你又咁受人歡迎,,
我呢...
豬扒一塊
對你5敢有任何奢望,,
我只可以默默的哭著,,
但見你同佢一齊,,
還是不甘心,,
lee d 可能都係我自己?泥,,
冇得埋怨
|