可憐的我,,,,,,(冇人會可憐你的,,還是慳番D吧!)
喉嚨痛到AR媽都5認得,,
失聲了/^\
星期四仲要比賽,,
唱5唱到歌?
又勁咳
但仲未死得...我諗-,-(LUCKY←87的)
琴日好5 HAPPY //33\\
冇出街,,
冇去黃埔,,
冇得見STEPHY...
唉,,難得一次係5洗番學,,又冇野做,,
STEPHY 又出FUN,,
但我就留係屋企溫習...
又未到UT,,就算琴日5溫,,
都仲有大把時間溫LA!!
所以我冇溫!
雖然只可留係間房到,,
咁我未全日msn囉!
要我溫習?!don't play me la!
都冇mood,,點溫姐?
就算叫我溫10個鍾都冇用la!
講留今日,,
LS果陣,,
抽人出泥講野,,
O MY GOD!
好彩抽5中我,,
之後聽日到中文喇!
全部人都要出寺講,,
死得LA,,
I HOPE 我聽日並,,
5洗番學...KEKE
|