qooza log!n write forum

暱稱: 些=)
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

2007-03-05

2007 年 3 月 5 日  星期一

可憐的我,,,,,,(冇人會可憐你的,,還是慳番D吧!)

喉嚨痛到AR媽都5認得,,

失聲了/^\

星期四仲要比賽,,

唱5唱到歌?

又勁

但仲未死得...我諗-,-(LUCKY←87的)

琴日好5 HAPPY //33\\

冇出街,,

冇去黃埔,,

冇得見STEPHY...

唉,,難得一次係5洗番學,,又冇野做,,

STEPHY 又出FUN,,

但我就留係屋企溫習...

又未到UT,,就算琴日5溫,,

都仲有大把時間溫LA!!

所以我冇溫!

雖然只可留係間房到,,

咁我未全日msn囉!

要我溫習?!don't play me la!

都冇mood,,點溫姐?

就算叫我溫10個鍾都冇用la!

講留今日,,

LS果陣,,

抽人出泥講野,,

O MY GOD!

好彩抽5中我,,

之後聽日到中文喇!

全部人都要出寺講,,

死得LA,,

I HOPE 我聽日並,,

5洗番學...KEKE

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | »