LADIES AND 豬頭文,,
好耐冇打BLOG了!
有冇掛住我呢?
我知你地一定掛死我了!HEEEE(冇啵!)
首先祝大家白色情人節快樂!(遲泥的祝福...)
我就5 快樂了....
314我成日都見5到佢...
雖然佢5係我ban個,,
但我都係只想同佢講番聲'白色情人節快樂'姐
點解咁都5得喎??
太可惡la!!!!!!!
夜晚,,我dreaming見到佢...
一個真的幾sweet的dream,,
到左今日...--
一早就見到佢-口-
之後個心就立刻...
心臟病了
之後就見到佢企左係1D門口-,-
個肥妹叫我過去...
我5夠膽...
一見到佢就好驚,,好緊張了...
我真冇用!
我真的太87了!
|