qooza log!n write forum

暱稱: 些=)
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

好 事 打 孖 上 x)

2007 年 7 月 27 日  星期五

 

今日心情好似過山車咁-v-

今朝有d 唔hAppY...

因為冇得去Sc0Ut...(計劃失敗...)

其實我好想好想去,,

只係......

 

唉!算la!

唔講好過講--

 

但好事又真係好好喎=]

打孖上sin正 x)

 

好事1:

我aR ma 中於BUY了新的電話

咁我就可以用Ar ma果部la,,

雖然唔算太新,,

但都好過之前果部,,

Hand 到差d用都用5到-.-

 

好事2:

聽日我可以去動漫展了!!

好好好好開心呀 xd

第一次同fd去lee d 咩展咩展,,

感覺好新鮮=]

但今次去係有目的ga,,

就係要把stephy d野得到手!!!

thx daddy 同 mummy 哩>333<

 

 

5打la,,

88~

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 29 | »