今日心情好似過山車咁-v-
今朝有d 唔hAppY...
因為冇得去Sc0Ut...(計劃失敗... )
其實我好想好想去,,
只係......
唉!算la!
唔講好過講--
但好事又真係好好喎=]
打孖上sin正 x)
好事1:
我aR ma 中於BUY了新的電話
咁我就可以用Ar ma果部la,,
雖然唔算太新,,
但都好過之前果部,,
Hand 到差d用都用5到-.-
好事2:
聽日我可以去動漫展了!!
好好好好開心呀 xd
第一次同fd去lee d 咩展咩展,,
感覺好新鮮=]
但今次去係有目的ga,,
就係要把stephy d野得到手!!!
thx daddy 同 mummy 哩>333<
5打la,,
88~
|