去唱 k , 好 haPpY .V.
♥
♥
今日同林林,,寶寶同埋王緩2姊妹去左K
超開心唷>33<
♥
♥
好耐都冇同林林寶寶去K了,,
之前果次好似成年前 Lu~
唱到好H!gh~~~
但我 ( ←五音不全 )成日走音-口-
唱左好多sTepHy 的歌,,
總之好 hAppY 的了 -)
之後去左旺中行左陣,,
講下講下無端端講到發夢...
就立刻諗到琴日發果2個夢,,
♥
♥
一個係發夢比人開槍~
'砰'左我一下,
但死5去,,
超無奈,,-V-
♥
♥
第2個夢就好5同喇,,
LEE個夢超幸福
最好晚晚都係LEE個夢-V-
但D內容好難講出口_,_
hehe~
♥
♥
♥
♥
♥
♥
♥
BIBI~~
|