qooza log!n write forum

暱稱: 些=)
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

2007-08-09

2007 年 8 月 9 日  星期四

去唱 k , 好 haPpY .V.

 
網誌分類:今天...
2007/08/09 23:11:56
 

 

今日同林林,,寶寶同埋王緩2姊妹去左K

超開心唷>33< 

好耐都冇同林林寶寶去K了,,

之前果次好似成年前 Lu~

唱到好H!gh~~~

但我 ( 五音不全 )成日走音-口-

唱左好多sTepHy 的歌,,

總之好 hAppY 的了 -)

之後去左旺中行左陣,,

講下講下無端端講到發夢...

就立刻諗到琴日發果2個夢,,

一個係發夢比人開槍~

'砰'左我一下,

但死5去,,

超無奈,,-V-

第2個夢就好5同喇,,

LEE個夢超幸福

最好晚晚都係LEE個夢-V-

但D內容好難講出口_,_

hehe~

BIBI~~

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 29 | »