1月13日......
好辛苦,,日日只會哭,只會自己o係被入面喊,我有時真係好想離家出走,但係我唔會咁做,我真係唔想番屋企,你以為你好了解我咩0.0?你錯喇!你地一d都唔知我心裡面其實諗緊d咩!!我都有溫書嫁!次次都o係到話我,只係會話3家姐有幾好呀,有幾乖呀~你地都睇唔到佢真正既一面,我唔係既,我溫書既時候,你地o係邊呀??佢喊既時候,你地會關心佢,,咁我呢?我喊既時候,跟本就冇人會理我!!最多都會係o係到話我只係識喊!!咩都唔識,你估我想嫁??我都唔係讀書既材料!!我只係想吹好d長笛姐~你又話我唔讀書,正經野又唔做,只係識o係到玩!!
我真係好辛苦!我做到既,就係o係到自己安慰自己,呢d只係青少年既心理現象~但係我真係好辛苦!有時我寧願o係學校留耐d都唔想番屋企,,我唔會輸比你睇嫁!!你睇著喇,我一定會考得好過平時!!!
加油呀sally!!我知你一定得嫁!!!
|