| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 11 日 星期日  |
| 2009-10-11 |
分類: 未分類 |
好la我打blog la` -v-"
呢排好多野做-___- sorry'
呢幾日最深刻ge野系..
=>勇救兔兔8達通事件.v.
詳情請參閔zoe 的blog~_~ 懶得打;p
但到e+都仲覺得自己好傻仔 =w=
=>我配左眼鏡*0*!!
紅色的,,有holes的=3='
配左先知原來個款同河童1樣` =0=
sorry ;p
=>琴日補習"
沒有了travy 多左個freeman @__@
還好吧`-v-
傷風了/___\ 鼻塞T^T`
食左粒幸福 今蕉冇事la ^v^
但我想講我琴晚4:00先訓=3=
今日熊貓左@__@
剪左頭髮-v-
e+溫history去;]
天日又要番dance club la-__-
跳到6:00 =0=
p,s, 感謝pizza大叔*v*
|
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 20 | »
|