打BLOG LU HAHA^^
今日番到去學校個鐘好似SHORT SHORT地?? =S
吾理LU=W=
第1堂MATHS堂`
突擊測驗=0=
最後果題未做哂T_T
算" THEN PTH`
BEN BEN你系得既=W=
中文堂"要1分鐘朗讀=3=
抽吾到我^0^ LUCKY=W=
再中文=3="作會議記錄=.=
THEN HISTORY""=]
I LOVE袁SIR AR~_~ 成日讚我乖XD
佢講書超掂.V.
LUNCH又放左師弟飛機=3=
SO SORRY T_T
跟住ENG X2"
還好=V="不用默DORAEMON呢~_~
但下個禮拜好似好多野做=S
中史吾悶=V=
DICKSON .\_/.我地又冇糖果獎勵LA!!
放學去搵冰冰=3=
講點執D ERS=0= 吾洗講9個字了吧/___\
之後GE野省略=P
IVANA首月亮說超正@V@
明天BIO;]
期待=P
|