打BLOG前我想同小錯講,,我今日UPDATE左BOR=P haha.
好LA講番今日d野"
今朝8:15am起身去學日文=0=好眼訓-p-
今堂系尾2果堂LU...有D吾捨得個ar sir tim -v- ha佢好正ga @v@
佢話以前d日本人以為兔仔識飛,,coz兔仔跳戈時隻耳仔FING FING 下WOR-v-
then落堂,,撞吾到佢tim今日/p\
12:45pm番學校迎d form1新=.=
1A班還好-v-[[主動+熱情+投入]]@v@
我地玩左心臓病+大風吹+傳波波.3.
非常好ar>v<唯1surprise ge系我睇果4個都系師弟=0=
講真有d淆=S
但有個oscar 好得意*v* hehe xd
之後番左尼,,冇同佢地出屯巿-p-
今晚 兒歌金曲;)
e+期待緊天日!!!!!!!!!!!*v*
|