| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| 黑貓.. |
唔知我識既人驚唔驚黑貓呢..我of couse唔驚啦..
不過我好鍾意佢雙綠色既眼配佢成身黑色既毛..
好似咩都知..就好似佢睇通哂你所有既人..
可能因為咁啦..經常被人安排係d差唔多feel既野一齊..
恐怖d..有d預知feel既野..etc:魔女..
但係我眼中係唔同..黑貓有種更清晰既感覺......
|
| 2006-02-04 12:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 講真個句.. |
我真好想知而家身邊既一切會發展到咩地步..
有d野不斷膨漲..有d不斷縮小..
呢個世界就係咁有d事不斷膨漲..有d事就不斷縮小..
我最想知事情會發展咩地步..可以控制一下局面..
咁講搞到我好似奸角咁..不過算啦..
我都係鍾意睇戲既人..
電影個d戲我好少睇..
最主要無咩興趣..
我呢d人再有興趣..都不過係三分鍾熱度..
自小都係咁..過唔到三分鍾就過唔到..
漫畫都係..愛麗絲三分鍾超鍾意..
之後過左都變番ok鍾意..
睇戲又係..新戲喎..好似幾好..
唔即刻做..之後就算有人同我講去睇呢部戲啦..
我都會唔喇~..可以話怕麻煩..
亦可以話熱情減去..now
我都無咩聽se7en d歌..
雖我有hold著..
我永遠有興趣睇既戲就係人生既戲碼..奸笑幾聲先..keke..
=-=咁樣先似奸角..
人生既戲碼唔會有唔有趣既時候..
不過事先聲明..我唔係鍾意睇人受挫折既戲碼..
|
| 2006-02-04 12:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | ... | 356 | »
|