無街去~but我唔mind~我想at home..多d..
聽緊disco版既歌..幾正..
janice個d歌終於dl到..
萍好似要..
其實我著lolita..只係為左自我滿足~
我俾唔俾人睇..又有咩所謂..
我性格係我行我素~雖然唔係百分百..
但我想做就會去做..雖然人地唔明..
蜜話我唔著俾人睇,著黎又有咩用..
但我覺得我自己本來就無唸著為著俾人睇而著..
更何況著lolita既人大多數都係自己想著就著..
佢地雖然唔習慣..但都唔會理會人地點睇..
所以當蜜咁講我無出聲..但我覺得佢咁講唔係好對..
又有唔知邊個話做咩唔開大褸俾人睇..太多人因lolita同我講野..
唔記得左係邊個講..
但我唔想因為為左別人既好奇心而連累自己被人罰企係下面同見根頭..
值得嗎?..你講幾個理由點解值得..我又服既..我咪心甘命抵俾根頭捉..
羅丹好慘次次被佢捉完係到唔知做咩..佢好鍾意罰人企..又唔理你..
又鍾意去人地個場到「玩」..叫左肥熊講野..之後放學見..好似大家樂咁..
講真人地話套衫好靚..話我好成熟..當然我係開心啦..不過我其實係無咩太大feeling..
我睇過自己個樣..係有d唔同姐..換左髮型..著件大褸+對boot<~唔識串..又咁大差別..
咪又係我..身分無變..所以無咩感覺..
大家都好似忘記左根頭..訓導要求..簡單..樸素..你夠膽咪走出來同我講..
滿身蕾絲..絲帶..成身得黑同白..叫簡單..樸素..
雖然我個日都有俾佢捉..話我d頭髮..我個陣無開哂d衫褸..
so......
個個叫我打開既人..都無咩唸到..得羅丹..認同我講會被人捉..
佢地唔係唔認同既..不過就係無咩唸到?..
講真唔係純正lolita先係呢到著姐..
俾我買到對心水靚lolita鞋..我一定著出街..
琴日我姐bring fd番喇..
不過..被佢發現左..佢同佢個fd所講既我唔係好like啦..
話大左唔好著..又話過左唔興就唔著..
sorry..我係三分鐘熱度..但係我對lolita既熱愛係因為..
蕾絲&絲帶..
只要佢有呢d我就會鍾意..唔興我都會..不過..當然我唔係咁專一..
唔夠膽講幾耐..但只少唔係因為潮流..
大左著唔著都要睇我個樣有無變啦..
我個樣成個娃娃樣咁..唔係我自己讚自己..
只係因為我眼睫毛長姐..一般咁樣都會感覺似娃娃多d..
而且我成家..我媽..我姐個樣睇落去都後生d咁啦..
我媽個樣都好似有人話似娃娃?..
唔記得喇..
總之係咁上下..
到我個樣唔似娃娃個陣我咪唔著囉..
當然我要鍾意先著啦..
我對個d夢幻d既人係有股癮..
我覺得lolita幾適合自己著..
基本條件具備..基本條件係d咩就唔好講啦..
我唔鍾意講咁多野俾人聽..
我試過講..講完有種唔舒服既感覺..唔係講好多..
好似無左d野既感覺..
有d空..
好左我無講咩自己d野俾人聽..
到時覺得好空..經常心不在焉就麻煩啦..
我個陣既感覺..都係過左一段時間先好番..要儲存番d心事..哈哈