今日成日係到訓..特登早d番..but玲都係唔記得左bring~
咁咪要罰囉~好多人陪我~好開心..黑心鬼..
之後第一堂..阿sir係到鬧人..唔洗點眼訓..之後係到對數..
都唔知d人係咪特登..噗..衰人一班..用好學掩飾罪行..
第二堂art!~我做完佢話未..我未整得重衰過之前~..
之後就完堂..到左小息為左避xxx..去左搵琛琛訴苦..
唉..唔係好同我有關..我係中間囉..我咩都無所謂既..
第三堂..有d想訓..x佢..今日成日都好想訓..
睇到個電視(係佢先得架咋..搬電視..=.=)
睇到好想訓..又睇唔到..又講d我唔明既語言..=eng..
之後好核突..我係到扮投入..<!~好奸..通常愈眼訓..
我就愈扮專心..知道咩用個口係到講出來..等佢唔覺我唔專心..
奸精一名..
d蟲好嘔啊~..
lunch
去左7-11買牛肉球..迷上左啊~我..喼汁同牛肉球配合得天衣無縫~
又買左盒大麥精~重撞到羅丹佢地啊~..不過我驚被佢地見到我d醜態..咁就唔好啦~..
所以我都無咩點出聲..-.-..
怕羞..
之後就番左去..但好早囉..係到坐左一 陣..
原來萍都想去7-11..我唸著佢同紅去維港嘛..
番到上去係到抄maths..
之後d人係到煩著哂~..男個d啦..
唔知啊~總之好煩~..
之後差少少..
eng~有d想訓..之後係到考..
放學去搵阿sir交完去罰..我以為玲個本唔係..=.=sor..
但要搵英~英係理科玩..我都想玩..
玩左一陣落去..係余&陳太..
有d驚..去搵完位..就做功課..計都唔講..之後去左
買鞋~買左對白色..
番到來..eat完去左太古買衫..到我媽..可以買貴d..同買左..
番來沖涼做功課到now..