好多功課..but我好enjoy..哈哈..痴左..
講開英文...今日賤威俾人推左講一篇mrs chan要我地作既文..
之後佢用表面好似擦鞋咁既形容詞..但我唸佢其實係想用諷刺..
點知俾人當左擦鞋掛..又話color blouse啦..好似係..
又話glass smart啦..點解似串緊多d..我feel到..
唉..唔知啦我..之後mrs chan話要多個人啦..
之後我衰多手指左王康遠..剛好就是他了..哈..哈..哈..
之後又被人話擦鞋..之後miss串「男班長」<~呢d野唔好講出來啦..
話佢讀個陣講左句『跟著呢』..話唔鍾意啦..
之後..班房又因為..係第一個小息..有d粉樣+粉腸仔..open the window啦..
本身班房好冷..之後熱哂..賤威都好醒咁話之後會好熱..又唔環保..
之後開始令到我心情惡劣..開冷氣..已經係fact..咁ok..
但都唔好open window啦...攪到我痴左線..唸d唔好既念頭..<~呢個唔講得,一講左好令人不安架..
要聽既話都可以來問我既..
之後hist堂好悶熱個班房..班契大佬、契細佬..我話有window未close又聽唔到<~唔知真聽唔到家定假啦..
要close就completely d啦..
賤格..後來到左之後先知衰..開咁耐都熱..原來「目嘴榮」開既..<~我唔憎佢既..不過當我聽到佢話冷所以open..
我之後憎死...我寧願冷d都唔想攪到地球愈來愈衰..
如果要衰..我一定同其他人一齊死..到時我咪做個唔環保既人..
加快人類滅亡..走向「明日之後」囉~..
到時我笑著睇d人點樣死..
我係講真..唔記得講我係痴線架..
我要做一件事係可以好切切底底..