今日係地鐵站等左牙sue10min..去到黃大仙站,,
yandy叫我地搵2個人~一個係小妖..一個係丫森
我地上到yandy屋企先有野講...開始fd d,,
不過我覺同小妖最好傾**
吾錯丫,,識到個fd可以出去玩~
我走果陣又同佢走,,
今日都幾好玩丫,,
吾打啦...hehe>v<**