孤獨
我第一個日記啊
sam123456200
暱稱: 〤再見﹏亦是@朋友↗
性別: 男
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
好好彩牙今日!!!!
考完試派卷啦∼∼∼
今日又好笑,又開心∼哈...
今日體育要考試啊,都未...
今日係我返呢間學校以...
文章分類
全部 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 22
今日人氣: 1
累積人氣: 1001
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 28 日  星期一   晴天


今日係我返呢間學校以黎第一次見到人地打架 滿足 分類: 未分類
今日係我返呢間學校以黎第一次見到人地打架,真係好好睇
我係課室入面都覺得好睇lo
何況出面呢???
我食飯果時都知道等陣中文堂輝仔死硬嫁啦
點知真係俾我估中左
一上堂果時
阿sir問:今日有冇咩特別事發生啊???(有人就答佢話有)
跟住就叫左兩條友出黎
之後真係精彩lo
阿sir鬧到成個班房都震晒
跟住仲要大力一拍(拍落張台度)
我見到成班人都彈左一下(我都不外如是)
好心阿sir拍台就提早出聲啊ma
應該話:同學,我拍台啦
等我地可以有個心理準備
佢又唔講喔
唉~
唔知輝仔而家點呢
我諗佢而家仲俾阿sir鬧緊
今晚返到屋企仲到面對阿媽阿爸
真係鄧佢可憐啊
∼(大家記得留言啊!!!!!!)(睇完唔留言好無禮貌嫁!!!)(大家要養成良好ge習慣,睇完要留言啊!!!!!!!!!!)∼
 





訪客留言 (返回 sam123456200 的日誌)


汶b* 於 2005-11-29 03:42 AM 發表:
我係D班都知呢件事...XDDD
 
真係慘..接龍都比人打-.-
 
人地打架你仲話好睇= =
 
傻架!?
 
忽然覺得賤里好可憐=.=”呵∼∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你地梗係唔知啦
我地都冇爆出去
咩接龍啊
都唔知你講咩
咁佢打果時超型啊ma
咁咪話好睇lo
邊個係賤里啊???
 
Posted at 2005-11-29 04:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]