孤獨
我第一個日記啊
sam123456200
暱稱: 〤再見﹏亦是@朋友↗
性別: 男
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
好好彩牙今日!!!!
考完試派卷啦∼∼∼
今日又好笑,又開心∼哈...
今日體育要考試啊,都未...
今日係我返呢間學校以...
文章分類
全部 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 22
今日人氣: 1
累積人氣: 1003
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 9 日  星期日   晴天


今日真係好難忘啊 不安 分類: 未分類

我而家要寫返琴日d野啊

唔寫唔得

因為琴日超難忘啊

琴日本來同dfd借完光牒就行下街啦

點知卓理燕就問我上唔上去葵盛打藍球

我本來想叫4個fd去ge

點知阿朱個教會5點先放人

我同dfd等到4點7就走左

光牒又借唔成

我個fd又話肚餓(佢冇食早餐,又冇食午餐)真係俾佢吹脹

咁就逼住要同佢行商場買野食啦

買完都差唔多4點10lu

我唔唔想卓理燕等咁耐wo

跟住我地行得超快

行上邨個山

果度死過人嫁,我以前同個fd 上去打狗  有一個阿伯話俾我地聽,吊脖條野仲係度啊,你地得嫻可以上去睇下嫁(超恐怖)

又冇人行喎

不過我地有4個人,又係中午

所以好快就行到上去

上到去我以為卓理燕未到

跟住同dfd去葵盛商場買野飲

買完野飲都5點5左右啦

我原本見唔到佢

行下行下見到佢係個角落到(搵餐死)

見到佢果陣我真係出乎意料之外啊

佢竟然得兩個人黎,仲要係佢孖生家姐(佢話有好多人黎嫁,點知得兩個)無奈

佢話:[洗唔洗帶咁多fd黎啊]

我話:[帶左3個fd姐,咁都叫多,你唔係話有幾個fd黎嫁咩,點解得兩個ge]

佢話:[佢地係藍球場]

咁我就跟住佢行啦

又要搭life,又要搭電梯,行樓梯

千辛萬苦終於行到一個超高既藍球場

點知.............

一見到個藍球埸有超多人係到

個個仲要係好高

佢地又多人

我地得4個男仔

又唔可以踏場

點知d女仔話要同佢地打返場(d男仔梗係肯啦)

佢地打,我地睇

果度有兩個藍球架ge

一邊佢地打緊

別一邊得兩三個人

我地就過去玩啦

我同我d fd 2p2

同我一組個fd話行到好累,叫我打住先(佢係肥仔黎ge)

咁我就即係要我一個打佢地兩個啦

.....不經不覺

已經6點幾啦

我地要返屋企(我地行落大窩口都要4個字,下邨要30分鐘)

我有兩個fd住上邨

一個fd住下邨,我都係下邨

咁我就同卓理燕講:[我地返屋企啦]

佢話:[咁快]

我話:[係呀]

跟住就同d  fd走左啦

我地又要搭life 電梯 行樓梯先可以行到落去

落到去超脖渴

就即刻去買野飲

買野飲果時

話搭車定係行路(果時個天都好黑下)

最後決定行路

我話:[你地唔怕咩]

佢地話:[唔怕]

我話:[咁行lo]

佢地話:[好啊]

跟住就開始行啦

行下行下

越黎越近座山

見到好似陰風陣陣咁

d  fd話:[嘩,好咩喎]

我話:[係唔係好恐怖啊]

佢地話:[小小啦](我知佢地好怕,果度真係死過人嫁)

我就講笑咁話:[邊個敢行先我叫佢做大佬]

我其中一個fd就話:[有咩好怕姐,又唔係冇燈]

我地就話:[咁你行先啦,我地精神上支持你]

佢就行左先啦

我地就係到辦鬼客佢(佢唔怕)

跟住我叫我d  fd唔好出聲,唔好行路

突然間超靜

佢終於都話:[嘩,前面真係好恐怖喎]

我地話:[你唔係話有燈唔怕嫁咩]

佢冇聲出

跟住我地就一劑行

點知越行就越恐怖

終於我地就怕到到跑返屋企

跑下停下,跑下停下

勁辛苦

我地就到左間庙

佢地就話:[有菩薩係到,唔怕lu]

我地就落上邨啦

望返間庙

成間庙俾d綠色包住

超恐怖

我地終於落到上邨啦

我兩個fd返左屋企

我就要 同我個fd  行多一條好長既樓梯返去(都幾恐怖嫁)

行到落去就各自返左屋企

行山果時我我成日最難忘既

我而家仲係瀝瀝在目

大家睇完記得留言啊

我打左好耐啦

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 sam123456200 的日誌)


雞雞 於 2005-10-09 03:35 PM 發表:
黎左啦~得未呀∼
成日要人地黎留言><
你篇日記咁鬼死長,,,,,,,,
想睇死人咩==
不如去作文啦@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

洗唔洗咁火啊
整日記梗係想人留言嫁啦
咁我真係有呢d經歷唔ma
你咁醒
點會睇唔晒啊
我係要作文啊
你都要啦
 
 
Posted at 2005-10-09 06:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



傻瓜.... 於 2005-10-09 11:04 AM 發表:
睇完呢篇甘長篇ge日記
都吾知講麥好....
又話d圖好靚ge
得個2幅
呢d圖有左十世la....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你都未睇晒
我叫你講返出黎你都講唔出=.=
唔想整住啊ma
有十世啦咩
咁我換左佢lo
Posted at 2005-10-09 06:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KOEY 於 2005-10-09 10:21 AM 發表:
= ="""我來啦..- -"知唔知我係邊個
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

黎左啦
知~~
欣啊ma
Posted at 2005-10-09 11:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]