今日幾開心下,,,,,,,,,不過比人小囉
上通3,,,,佢唔放小息,,,,,,,,緊住我偷走左,,,,,,
緊住佢起個課室到等囉
我起後門等,,,,,,,
之後佢走左,,,,,,d人同我講,,,,,,,,
我就即刻一支箭咁表入去
之後上中文堂,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
佢問我做咩走左,,,,,,,,,,,,,,,我就講大話昆佢.........^^
之後放學,,,,,去lamkaka到玩,,,,,,,,,,,,,o左囉,,,,,,,,
tim起到...................搞到我同芝好慘囉.........xdxd
|