終於開咗個日記
今日終於開咗啦,希望大家以後多多支持!!!
sam66834506
暱稱: 白痴呀sam
性別: 男
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
再見了~qooza
年初三~~
開咗個日記啦!!
文章分類
全部 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 4
留言總數: 8
今日人氣: 0
累積人氣: 301
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 20 日  星期二   晴天


年初三~~ 開心 分類: 未分類

今日係年初3,又叫做赤口~~

去咗呀姨公到"bey"年~

講完N咁多句"bey"年說話之後就超悶lo!!!

好采大表哥肯比佢果部電腦我玩啫!!﹙如果唔係就悶死係佢屋企啦!)

後大表哥先同我講今日係姨公ga生日,

話想同我買生日禮物俾姨公,

我揀果份係一枝同大表哥一齊買ga白蘭地,

(好貴呀!!148.9).

之後我地去咗大快活到食飯,

我叫咗個"一哥焗豬扒飯",

食完飯之後我地上去姨公屋企到一路睇TV一路食生日蛋糕,

個生日蛋糕好㊣呀!

之後終於輪到走ga時侯,

姨公送咗一百蚊俾我零食tim!!!






訪客留言 (返回 sam66834506 的日誌)


suecheung 於 2007-08-15 07:16 PM 發表:
hi
你係邊個呀
路過既??
FD??
下次留個cm呀
我會幫你留返
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuting 於 2007-07-12 02:20 PM 發表:
你就好La!100喎)請我食野!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tiffany7214 於 2007-02-21 03:19 AM 發表:
喂~大佬,你打錯字呀!!唔係"bey"係"bye"呀!!!真係比你激死啦!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]