samantha1314
暱稱: 穗~
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-07-07
2009-06-20
2009-06-19
2009-06-04
2009-06-02
文章分類
全部 (67)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 67
留言總數: 91
今日人氣: 0
累積人氣: 1011
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 14 日  星期六   晴天


2009-02-14 感動 分類: 未分類

哈哈!!!

黎兩日都過得好快呀!!

點解嫁??

我想時間慢d呀!!

係酒店個到玩得咁開心....

以家又冇得玩..

唉....

唔制呀!!!!!

黎兩日都過得好開心呀!!!

我好想好想可以再去玩呀!!!!!

最好就5日4夜啦!!!

可以玩多D呀嘛!!!

仲有呀!!!

導遊哥哥咪叫我地睇一圖叫"洞穴之光"ga

真係好感動呀!!!

我睇左啦!!!

你地都睇下啦!!!!

>.<



2009 年 2 月 3 日  星期二   晴天


2009-02-03 無奈 分類: 未分類

唉....

自侓組旅行未搵到人呀!!

唉....

今日終於要返學啦!!!

鬼想返咩???

今日英文黎個小測...

好彩及格!!!

lucky!!!

我估唔到六靜班唔及格個d人仲多過我地囉...

好無奈....

我好驚聽日個個數學測驗呀....

都唔知及唔及格...

我地班有4個人唔及格呀!!!

算數啦...

唔理佢先....

今日鄧生請食野呀!!!!!

佢好偏心呀!!

佢自己個班好過我地呀!!!

希望聽日會開心D啦!!!!

      By:穗



2009 年 1 月 23 日  星期五   陰天


放假啦~放假啦~ 開心 分類: 未分類

哈哈~

我地期待已久的日子到啦

就係放假啦~

好野...

唔洗返學啦~

唔洗上堂聽書~

功課都唔係有好多.....

應該好快就做曬ge

不過..

我一d都唔想做...

哈哈

我好懶嫁~

不過假期會過得好快...

就好似過左一秒鐘後就要毃學咁....

唉...

我真係唔明...

點解時間 要過得咁快ge??

唔可以慢d咩??

不過...

只耍你想時間過得快d,,,

佢偏要好慢好慢...

好似唔想比佢走咁....

但係有時侯...

你想佢慢d...

佢偏要好快好快...

佢好似同緊我地玩捉迷藏的...

真猜不過他...

希望時間唔好過得咁快啦!!

   By:穗



2009 年 1 月 22 日  星期四   晴天


2009-01-22 睡著 分類: 未分類

今日好悶呀!!!

我都唔想返學呀!!!

人地間間學校都放假啦!!!

最遲個d學校都係返埋今日..

我地點解咁內都唔放嫁??

下??

我要放假呀!!!

我唔要返學呀!!!

返學好黑人憎...

鬼想返學咩??

我估一定冇人想呀!!!

我成家人都放曬假啦...

得我一個仲未放......

仲有呀!!

我地放假先得個10日...

人地都唔會得咁少囉....

我要放一個月呀!!!!!

我唔得咁少假期呀!!

我唔制呀!!!

你地要還我自由....

你冇權唔比我地放假呀!!!!

信唔信我去法院個到投訴你呀啦!!!!

快d放假呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

            By:穗



2009 年 1 月 21 日  星期三   晴天


我有得去旅行啦~~~ 愉快 分類: 未分類

好野~

今年ge自律我又有得去旅行啦~

超HAPPY!!!

黎兩日唔洗咁慘要返學!!!

又唔洗聽到鄧生係到煩住曬!!!

好野!!!

今年去ge地方唔同曬呀!!
 

不過去ge學校都係一樣ge~~

今年好似多左好多野咁呀!!!

我好想快d去呀

唔洗係學校個到咁悶呀嘛~

哈哈~

唔知個兩日我地班會點呢???

我好想知呀~~

希望個兩日可以好開心咁樣...

成個人放鬆曬,,,

到時..

我一定會買好多好多野食去食呀!!!

期待黎一日會早d黎

             By:穗