唉..
今日好慘呀..
一早就要去飲茶...(就黎11點)
哈哈~
我地一去到...
就要等...
不過唔洗5分鐘就有啦~
不過...
我地叫野食...
我地等左一陣...
都冇黎...
好慘呀...(因為好肚餓)
跟住過左1.2分鐘啦...
d野食黎啦..
我地叫左17樣...
有大有細....
不過...
黎完一樣又一樣...
相隔大概唔洗10~20秒左加...
過左大概1~2分鐘啦...
成張台係曬野食...
哇...
食呀食...
食左一排...
終於食靜一樣啦..
個陣時個個都好飽...
唉...
飽!!!@~@
下就..
我去左個fd屋企..
做返個手工...
佢屋企都唔錯呀..
佢媽咪好客氣!!
我地個手工上水泥全部都係佢爸爸整..
哈哈
我地都冇整..
so..
成個下就都係佢屋企都唔知做咩...
睇佢譚琴...
佢譚古爭都唔錯呀~
幾好聽!!
嘻嘻..
惻日都過得唔錯呀
but...
我未做曬功課!!!!
@_@_@_@_@_@_@_@_@_@_@_@_@_@_@@~@~@~@~@~@~@~@
|