samantha1314
暱稱: 穗~
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-07-07
2009-06-20
2009-06-19
2009-06-04
2009-06-02
文章分類
全部 (67)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 67
留言總數: 91
今日人氣: 3
累積人氣: 1014
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 9 日  星期六   晴天


2009-05-09 分類: 未分類

今日...

好悶呀...

冇咩野好做...

一 早就起左身...

都大9野好做..

係到睇電視..

冇野好睇...

算數..

唔理佢...

聽日就係學校開放日啦..

我要返去開剛...

好彩係第二更..

唔洗咁早起身!!

呵呵~~

不過..

我都唔想返去學校....

不過王老師負責賣野食..

我要返去食下先~~~

哈哈

跟住星期一就係校慶啦

我地A組要返去開剛呀...

好慘呀..

又要一早起身呀..

慘...慘...慘...慘....

點解係我地A組開剛呀?

唔叫B組呀..

個日你地會帶D咩返黎食呀?

我想知個日得唔得帶相機呀....

知GE人...

講比我聽呀!!

THX~

>3<



2009 年 5 月 8 日  星期五   晴天


2009-05-08 分類: 未分類

今日又係超累呀...

第二堂就跑左十個圈...

累...累...累...

唉...

算數~

唔理佢~~

英文今日有小測..

好彩合格~~

哈哈~~

數學堂要小組討論~~

我係第一個計岩~~

哈哈

我地個組第一!!!

哈哈~~

唉..

不過今日有好鬼死多功課!!

T_T

慘...慘...慘...

下就都冇物野ge~~

不過..

聽日就係我地放假ge日子啦~~

哈哈

連放5日!!

係唔係好happy呀??

校慶你地有冇打算拎d野食返去呀??

算數啦~~

懶得打!!

呵呵~~

>3<



2009 年 5 月 7 日  星期四   晴天


2009-05-07 分類: 未分類

今日...

好累呀..

朝早就派英文測驗...

好好好好低分呀!!!!

慘慘慘

但係我點都估唔到鄧xx同徐xx會唔合格囉...

唉..

今次真係好難呀!!!

中午..

一 早要就返去..

係要唸玟瑰經..

好曬呀!!!!

個個死人xxx老師

佢冇拿拿入左黎我地個到囉

搞到我要比d位佢囉

我一d都唔想讓d位比佢!!!!

顏XX佢仲慘...

冇拿拿要曬...

唉...

個個死人XXX佢又唔係唔知佢個頭有好得死多頭牌!!

仲係到...

見到佢好想打佢一大餐呀!!!!!

哼!!!!!111

>3<



2009 年 5 月 6 日  星期三   晴天


2009-05-06 分類: 未分類

唉...

今日一早就已經好遲起身

我成7:10個字先起身...

我即刻去廁所搞點曬d野..

再返房...

成個過程只係3~4分鐘..

搞點曬我即刻跑返去學校...

好彩冇遲到..

返到去一個字...

鬆左一口氣!!!

今日下就同左fd出街~

見都好多識得ge人

d人包括(陳xx 馮xx 謝xx 吳xx 呂xx等等)

成個下就都冇咩野好做..

同個fd周圍去~~

累死我啦~~

今日真係好累呀!!

好鬼死多功課!!!

不過...

星期6又放假~~

唔錯~~

嘻嘻~~

>3<



2009 年 5 月 3 日  星期日   晴天


2009-05-03 疲倦 分類: 未分類

今日好累呀!!

我d常識問答終於抄曬啦

不過...

好累...

唉..

聽日休育教試呀

成十個圈呀

我就黎暈啦!!唉...

慘慘慘慘慘慘慘慘慘