samantha1314
暱稱: 穗~
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-07-07
2009-06-20
2009-06-19
2009-06-04
2009-06-02
文章分類
全部 (67)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 67
留言總數: 91
今日人氣: 0
累積人氣: 1009
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 4 日  星期四   晴天


2009-06-04 分類: 未分類

哈哈~

今日食得好飽呀!!

我地同王梅呢一組~~

黃平歡佢冇黎到...

得我地十個人

係未開始之前...

我地係到影相!!

影得好開心~

不過....

寶寶好內都冇黎....

佢一黎...

大家係到大叫!!!

寶寶整左頭髮~~

唔同曬~~~

個個都去搵人佢影相!!!

哈哈~~

今日有好多好多好野食~~

食到我地飽曬...

有好多野食都係我同王梅呢一齊食...

佢地都冇咩點食...

馮咏欣佢仲好笑...

一直係到淋緊個d野(男人同女人係床上面個d)

鄧文慧佢去廁所去內左...

佢就係到淋...

係唔係廁所做個d野!!

...

佢真係好有幻想力呀!!!

侍應點黃宇婷一下..

佢就話人地非禮黃宇婷...

真係唔知佢係到淋緊d咩....

今日...

有好多老師都打扮得好靚~~

希望我地大家可以順利升班啦~~



2009 年 6 月 2 日  星期二   晴天


2009-06-02 分類: 未分類

今日終於考完試啦~~~

哈哈~

超happy呀~~~

呵呵~~

今日班務寶寶講謝師宴d野~~

我地21~30有王梅呢呀~~~

超lucky~~

仲有一個王平歡~~

不錯啦~~

總比其他的好~~

ya~~

考完試...

大把時間~~

中意做咩就做咩~~

唔錯呀~~

星期四就係謝師宴啦~~

好其待呀~~



2009 年 6 月 1 日  星期一   晴天


2009-06-01 分類: 未分類

唉...

一連4日都係考試...

好慘呀....

悲哀....

我都冇心機去溫....

一d都冇...

唔想溫...

不過我最驚英文...

都唔知今段攞唔攞都名次...

總之就係一個字""

>3<

不過我好想快d都謝師宴~

唔想留係屋企~~

聽日就係最後一科...

大家比心機d呀~~~

呵呵~~



2009 年 5 月 28 日  星期四   晴天


2009-05-28 分類: 未分類

聽日就係考試日啦...

唉...

好慘呀...

我一d都唔想溫呀...

咁鬼死多野要溫...

我死左啦~~

哈哈~~

常識好多野要背呀..

點算呀?

慘慘慘慘!!!

我地六年班ge痛苦...

有誰能知道呀...

唉...

真係悲哀呀...

T_T

不過...

我要加油!!!

哈哈~~~



2009 年 5 月 22 日  星期五   晴天


2009-05-22 分類: 未分類

今日..

係我係6年級黎一年最累ge一日呀!!

好鬼死多功課呀...

數學要我地抄抄抄..

成30幾~40幾題呀!!

佢地班呢?

星期一交呀..翜同佢個班講..又冇同我地個班講...

仲有美術呀!!

佢叫我地係今日交...

咁六敬呢?

佢地星期一交呀!!!

咩天理呀?

佢地對我地班太唔公平啦!!

係NNNNNNN上+NNNNNNNN唔公平呀!!

哼..

XXX佢呀!!

星期四叫我地做習作...叫我地星期六交喎..

去死呀..

咁得死多..

又要調查..

好煩呀!!

佢呢?

佢同六恆班一早就叫左佢地去調查啦

又冇同我地講

哼..

激死你呀!!

今日補習堂又係..

寶寶一唔係到炸..

就嘈怨把閉..

你地知唔知會嘈住人嫁..

一尾掛住傾傾傾..

你地好煩呀!!!

放學個時王老師話:傾啦~傾啦~

我大把時間呀!!

佢地又係到大叫話唔好嘈啦!!

唔好問啦!!(因為個時佢係到教緊野)

你地識得叫人地收聲..

自己又唔識..

係到懶叻呀...

哼..

有事就怕到+零一..

冇野就係到大大聑聑嘈住曬...

你夠擔係寶寶面前咁樣咩?

唔咁呀!!

哼...

冇擔非類!!!