今日..
係我係6年級黎一年最累ge一日呀!!
好鬼死多功課呀...
數學要我地抄抄抄..
成30幾~40幾題呀!!
佢地班呢?
星期一交呀..翜同佢個班講..又冇同我地個班講...
仲有美術呀!!
佢叫我地係今日交...
咁六敬呢?
佢地星期一交呀!!!
咩天理呀?
佢地對我地班太唔公平啦!!
係NNNNNNN上+NNNNNNNN唔公平呀!!
哼..
XXX佢呀!!
星期四叫我地做習作...叫我地星期六交喎..
去死呀..
咁得死多..
又要調查..
好煩呀!!
佢呢?
佢同六恆班一早就叫左佢地去調查啦
又冇同我地講
哼..
激死你呀!!
今日補習堂又係..
寶寶一唔係到炸..
就嘈怨把閉..
你地知唔知會嘈住人嫁..
一尾掛住傾傾傾..
你地好煩呀!!!
放學個時王老師話:傾啦~傾啦~
我大把時間呀!!
佢地又係到大叫話唔好嘈啦!!
唔好問啦!!(因為個時佢係到教緊野)
你地識得叫人地收聲..
自己又唔識..
係到懶叻呀...
哼..
有事就怕到+零一..
冇野就係到大大聑聑嘈住曬...
你夠擔係寶寶面前咁樣咩?
唔咁呀!!
哼...
冇擔非類!!! |