今日...
好累呀~~
英國黎個小測喎...
好彩有比時間比我地溫..
咁都好d~
合格就得啦~~
下就去左電腦室~~
差唔多落堂個陣時..
校長入左黎...
佢係到講講講..
講話咩開冷氣個d~~
我地都差唔多落堂啦~~
仲點開冷氣喎!?
佢係小息堂個到仲話..
我地學校係唔開冷氣嫁!!
唔開冷氣點得呀..
又要我地比d雜費..
咁係咩道理呀!?
真係xx呀!!!
依家打個個係琴日ge~~
琴...
又係一早起身..
唔想起...
但係要做自治~~
唉...
悲哀呀~
國文今日要測驗...
有dd唔識呀~~
唉..
算了~
唔理佢住先~
不過..
係個兩堂國文堂得個80分鐘ge時間..
我估唔到有一d野...
有咁多個人有份...(如果你係其中一個你就知發生左咩事)
我同黎班人講呀!!
我唔敢肯定我會唔會講出黎嫁!!
我都唔知嫁...
我會一直記住.....
哼哼哼~
懶得打日記!!
呵呵
唔好話我懶呀!!!
我唔想打....
嘻嘻
係咁先啦~~
掰掰!!!
今日一早就起左身啦~~~
因為要返去做自治...
好慘...
我行左好內..又企左好內...
累累累!!!!
悲哀~~
算數啦~~
唔理佢!!
下就去左大陸...
去買菜...
去左1~2個鐘...
跟住6點幾就走左去擺位!!!
冇位..,.
去左好多間...
都冇位...
阿爸周二家姐發脾氣...
好煩呀!!!!
阿爸佢自己走返屋企..
佢唔食..
跟住有間店...
有位呀4..
叫野食..
食呀食..
好胞呀!!!
呵呵~~
大家姐佢買左壽司..
咁我聽日可以拎返去食啦~~
唔錯!!!
>3<