| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008-10-30 |
|
哇!!~都有成個星期冇打啦`
就黎ut,今日真係要打一篇><
今朝返到去岩岩好;早左嫁啦>____<
頭果兩堂都上中文;收尾講鬼古
王芃派糖食;之後上科學又有得食^_^
小息:都冇入到信班玩既v_____v
跟住IH;又係王老師*v*今日對3堂丫
之後到英文堂[依然是最不囍上的說]
R&W時段:搬枱搬登<-搬成考試場地咁'
lunch time:食完飯之後入信班<-好悶v_v
長頸唔係到沒有特別的行動,冇咩點玩!!~
跟住又係英文堂..然後數學;冇訓教,識哂^^
之後COL:收拾定d野;執定書包 上電腦堂`
跟住早j0r落去清埋班房.....跟住就放人la~
放學冇糖;搵唔到徐俊賢..d野ho重,火速返家`
今日就打住咁多..UT多多+油啦^_^さようなら!!
|
| 魚尾係呢個時候打既:2008-10-30 09:13 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 171 | »
|