今日環居跑,,跑到冇停過;好彩仲有梨食^.^
小息終於忍唔住入左信班了;p,,lunch去義班`
跑完環居之後好熱好辛苦..that再坐去樓梯到'
上返二樓..同韓哲秀講野;p..after再去換33*v*
跟住就COL;up廢話..之後等佢地換完3返黎走得
放學;再同長頸去左一粥麵食野><食飽飽後........
係頌富行左幾圈,,決定沿停車場條路返學校果邊'
跟住見到思泳-.-;之後入左天晴參觀=.=好多park~
再見到koey紙巾果d,,再打算直行去馬路等魚蛋;;;;;;
去到馬路見到d雞蛋仔-.-忍唔住執左一粒黎掟d車`
之後d雞蛋仔反彈...(:笑 番轉頭執左成排雞蛋仔@@
周圍掟,係d馬路到圍左幾個圈..有個細路望住o左=.=
天都黑緊,,魚蛋先出黎..好彩留低左幾粒去掟佢-____-
之後一齊走..行遂道,,行到去銀座果邊我再去坐叮叮走:)
baba今日生日..又有蛋糕食啦^o^
仲係食我生日買唔到果個蛋糕..好好味
p.s.搵到人去睇hsm3,,但依家又冇錢=.=
|