samantha29 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今日都有D悶ぬ,今日做佐幾份小測,成績都ok有6十幾分……放學食完晏後~就返學留堂,留完堂就閃人………………