可以叫我SaMCaT同cat仔 MSN:[email protected] 最增唔認錯仲要串人啲人
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。不便之處,敬請原諒。
月球車....
做死...都唔係做ge個呂小東...12:45到文嘉屋企..佢1:30走..無奈.
月球車...果個黃彥彰唔知做咩.係咁計錯數....
做唔到.冇材料...
好無奈...
果個周兄好好笑.
笑死我.
返去果時.黃彥彰比周兄玩死.超好笑啊
Funny Day ~