可以叫我SaMCaT同cat仔 MSN:[email protected] 最增唔認錯仲要串人啲人
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。不便之處,敬請原諒。
勁lo~上堂果時文嘉要打xx...仲要朴野=-=o嘴
李育翹同學問我地打唔打波,文嘉講錯講左打xx=-=""無奈
文嘉係到切香蕉=-=仲有切個個人頭公仔=-="
文嘉真係心理變態=-=
打住咁多先,係咁