今日諗住落東揚搵樑仔...去到佢已經走左lu....之後我見到個小學同學....之後就同佢係度傾計/煲煙....跟住我又係度打機..打完機我就去左嘉樂食野....食完野又入番東揚...跟住紫菜問我走未...之後我就同佢搭車番屋企喇...