sameOoOai057 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
ξ當家級₥呀艾"的日記本子=3=
OH=口="""新開的BLOG 舊個個忘記了吧
我 的 資 料

暱稱: ξ。呀艾₥
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
« September 2025 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
tuen門的英皇
=........=""
日 誌 分 類
全部 (2)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 2
留言總數: 2
今日人氣: 2
累積人氣: 141
RSS Feed
2007 年 5 月 11 日  星期五   晴天
tuen門的英皇

很美好的drama day 是嗎(沒錯吧=.....=悶的很)

放學前畫左個面譜(嘔心的..天日加入相薄=3=)

同婷同怡放學@@""唔知有冇打錯怡字呵"

點知我個手指甲卡住係個扣到...差d蚊唔到出黎(呼~___~嚇死咩)

5點幾約左何hi係西鐵度等..  點知又冇帶電話=3=

又要返轉頭..真係慘拉~  去到西鐵又發光發熱左兩秒@@""

去到tuen門la....差d揾唔到個英皇呀,,,好在何hi好眼力=.......=

堂上蕭源的當gag=口=比king更當的gag 

oh...佢問///咩食物最用力=3=  真係冇佢付=.=

得出黎答案勁o"杏仁亦要花氣力____" orz 咁都得

好似成班得我同何hi笑得最大聲=口=魚皮~~(笑佢爛姐=3=)

上完堂都7點幾拉....超攰咁返屋企~~~   /口\8點先返到..人人都食完飯


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 sameOoOai057 的日誌)


jackie_free 於 2007-10-10 07:36 PM 發表:
hihi~
路過cM***
上去我個QooZa 睇下啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lotten 於 2007-05-11 11:35 PM 發表:
哈...

小心你隻手=口=""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]