唉...今日qz大開...
今日第一日就考試..佢都傻嘅..8:30開始佢9點幾先放人
一小息就去整sam哥...今日彈咗佢25次..好小
考咗2科英文同bio..出奇地易..唉...仲有十幾日呀.點挨..
聽日就考maths....SHIT