| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 1 日 星期五  |
| Happy New Year^^" |
分類: 未分類 |
大家"新年快樂"喔
祝大家新一年月黎月靚仔月黎月靚女^^"
琴晚同fd 去左BBQ=v="10個人
唔算太多人啊^
一齊吹水 幾好笑XD
果到好黑喔 我地燒野食唔記得帶燈
嘿嘿 個個成日拎部電話出黎照
睇下d嘢食熟未 v.v
不過我都燒得好好食^^"..
邊個想食下次燒比你-v-"
CMbecarefulカナ
記得留CM喔^^"
|
|
|
late to say it,happy new year.
|
|
|
comment ;) comment ;) comment ;) comment ;) comment ;) comment ;) comment ;) comment ;) comment ;) comment ;) comment ;) comment ;) comment ;) comment ;)
|
|
|
Kissii 於 2010-01-03 10:59 PM 發表:
ゞ♥×comment:-*
|
|