唉-----
漫長既 暑假,,,
沉悶既 暑假,,,
熱死人既 暑假.....
真係好悶呀!!
今日 本來,,,
諗住 去游水.....
不過 得番 2個人,,,
所以 冇去到.....
好想 聽日,,,
快D黎到.....
因為 可以,,,
去學 整甜品.....
好期待呢-----
同 彈 諗住,,,
去 書展 玩.....
不過 我地,,,
仲未 買"飛".....
[ 汗..... ]
好想去 動漫展,,,
好想去 睇野,,,
好想去 買野.....
唔知 你地,,,
去唔去呢??
仲有1個月,,,
點樣挨......
要番學個陣,,,
就想 放假......
放暑假既話,,,
又想番學......
因為 好悶,,,
唉------
|