『 腐 興 の BLOG 』@ 家庭教師HITMAN REBORN!
8059♥萌 白蘭 x 正一>v< DHL❤ 6927=] X爸 與 S媽 Suzaku x Lelouch Lavi x Kanda
sammy_bleach
暱稱: 興...
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
9 月16 日___
7 月7 日___
6 月19 日___
4 月7 日___
3 月21 日___
文章分類
全部 (147)
D.Gray-man (4)
School (57)
櫻蘭高校男公關部 (3)
火影 (2)
心情日記 (2)
平時既野 (58)
死神Bleach (10)
星座 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
小水滴
每日占卜

ブログパーツはブログわさび
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BL腐啦嘩 同志電台
Doujin Anime同音爱漫
O-dreams 擁抱" 夢
☆翼のの夢★舞 城☆聯...
°*D.Gray-man 研習社...
小猪快跑
元素精灵
失敗論壇
吹水冰室
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 376
今日人氣: 120
累積人氣: 8989
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 25 日  星期五   晴天


7 月25 日___ 分類: 平時既野

唉-----
漫長既 暑假,,,
沉悶既 暑假,,,
熱死人既 暑假.....
真係好悶呀!!
今日 本來,,,
諗住 去游水.....
不過 得番 2個人,,,
所以 冇去到.....
好想 聽日,,,
快D黎到.....
因為 可以,,,
去學 整甜品.....
好期待呢-----
同 彈 諗住,,,
去 書展 玩.....
不過 我地,,,
仲未 買"飛".....
[  汗.....  ]
好想去 動漫展,,,
好想去 睇野,,,
好想去 買野.....
唔知 你地,,,
去唔去呢??
仲有1個月,,,
點樣挨......
要番學個陣,,,
就想 放假......
放暑假既話,,,
又想番學......
因為 好悶,,,
唉------






訪客留言 (返回 sammy_bleach 的日誌)


canddy 於 2008-07-26 11:33 PM 發表:
 cm  for you........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX___
Posted at 2008-07-27 10:23 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



s_33 於 2008-07-26 06:34 PM 發表:
下..去游水?...同邊個?
仲咩吾叫我T~T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-3-''
最後都係冇去___
Posted at 2008-07-27 10:23 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lamlam1229 於 2008-07-26 03:33 PM 發表:
 你整完要請我食嫁....
你call我落黎拎就得嫁喇..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-3-''
你再唔食就冇嫁啦___
Posted at 2008-07-27 10:22 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yiuchun 於 2008-07-26 11:10 AM 發表:
希望漫畫節見到你,
我第2日(2/8)去,
時間大約下午5點幾左右,
有夏娜o的地方,
找到小弟o的機會會好大.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

^v^''
希望見到你啦___
Posted at 2008-07-27 10:22 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]