星期 1,,
上 DT 堂.....
" 放飛機 "
我和 WING琳,,
的 那隻 飛機.......
勁 -v-''
不過我仲勁,,
放左去 水池 =v=''
第 1日拍野,,
去左 GYM RM.......
那裡真的很熱----------
成班人 係到,,
睇 急尿 拍野,,
同埋係個到玩.......
搞GAG的說 ^v^''
---------------------------------------
星期 2,,
放學 繼續拍野......
放學之後,,
番屋企 再番學校......
本來 打算,,
到 那座山 拍......
不過 最後,,
淆了??
去左 第 2到.......
急尿 好方便,,
周街 " 換3 "........
我,,WING琳,,蚊
係到玩 " 影人 "
* 我的手機,,
是 回家拿的 >__<''
沒有帶回校 =3=''
還有 放風箏,,
很好玩的說 -v-''
---------------------------------------
星期 3,,
PE堂 的時候,,
兩次 都衰左.......
下次 都係試,,
5格側越 算啦 -3-''
我應唔應該,,
開心呢 -3-??
下堂既PE堂,,
同埋下下堂,,
都唔駛上.........
-----------------------------------------
星期 4,,
沒有什麼特別......
不是--------
雖然 遲了,,
但 都要說 一句......
HAPPY BIRTHDAY TO YAN B
對唔住,,
唔記得左 >~<
我 經常 都,,
老人痴呆 的.......
----------------------------------------
星期 5,,
班際籃球......
LUNCH的時候,,
22 : 22
放學 加時,,
狀態不好??
結果 輸了........
不過 唔緊要,,
你地 好勁 嫁啦......
下次努力吧!!
睇完波之後,,
去 剪片 .........
不過 仲有,,
好多 仲未剪......
唉----------
------------------------------------------
終於 睇完,,
CODE GEASS
唔捨得啊......
lelouch,,
好鍾意你啊 >3<''
就算 我認為,,
你係 應該 同,,
朱雀一齊.........
好唔想你死啊 >___<
點解你要死啊 >___<
又令仔
又聰明
又偉大
又女王
CODE GEASS,,
真係好好睇啊 >~<
|