『 腐 興 の BLOG 』@ 家庭教師HITMAN REBORN!
8059♥萌 白蘭 x 正一>v< DHL❤ 6927=] X爸 與 S媽 Suzaku x Lelouch Lavi x Kanda
sammy_bleach
暱稱: 興...
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
9 月16 日___
7 月7 日___
6 月19 日___
4 月7 日___
3 月21 日___
文章分類
全部 (147)
D.Gray-man (4)
School (57)
櫻蘭高校男公關部 (3)
火影 (2)
心情日記 (2)
平時既野 (58)
死神Bleach (10)
星座 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
小水滴
每日占卜

ブログパーツはブログわさび
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BL腐啦嘩 同志電台
Doujin Anime同音爱漫
O-dreams 擁抱" 夢
☆翼のの夢★舞 城☆聯...
°*D.Gray-man 研習社...
小猪快跑
元素精灵
失敗論壇
吹水冰室
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 376
今日人氣: 98
累積人氣: 8967
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 27 日  星期日   晴天


7 月27 日___ 分類: 平時既野

琴日 終於,,,
去左 學整甜品.....
唉-----
真失望-----
學整甜品既地方,,,
同我諗既地方,,,
有好大分別......
我所諗既就係,,,
一人一地方,,,
自己整自己既.....
而且個地方,,,
應該係好大嫁 >3<
但係.....
原來個到,,,
係一間細課室.....
個老師仲要,,,
好似 周中師傅 -___-
佢 成日 都係到,,,
搞 GAG??
3個鍾 入面,,,
我地最少坐左,,,
2.5小時 /口\
第1堂,,,
學整 cookie ,,,
同埋 布甸.....
學 cookie 個陣,,,
除左 整形狀,,,
其他佢做曬.....
個 布甸 仲衰,,,
我地 掂都冇掂過.....
唉 /U\
仲有 4堂 要挨___






訪客留言 (返回 sammy_bleach 的日誌)


s_33 於 2008-07-28 05:51 PM 發表:
下下,,你去學果d野??...= =
沒錯,,做個好釩嫂!!
 
俾$$去學果d野??...
吾駛學架ma...上網有食譜喔...
 
難度你自己整過...太"好"食...
所以要有師父教??...xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-3-''
邊個係釩嫂??
我依家都想,,,
拎番$$,,唔學.....
我冇試過整呀____
Posted at 2008-07-29 03:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]