琴日 終於,,,
去左 學整甜品.....
唉-----
真失望-----
學整甜品既地方,,,
同我諗既地方,,,
有好大分別......
我所諗既就係,,,
一人一地方,,,
自己整自己既.....
而且個地方,,,
應該係好大嫁 >3<
但係.....
原來個到,,,
係一間細課室.....
個老師仲要,,,
好似 周中師傅 -___-
佢 成日 都係到,,,
搞 GAG??
3個鍾 入面,,,
我地最少坐左,,,
2.5小時 /口\
第1堂,,,
學整 cookie ,,,
同埋 布甸.....
學 cookie 個陣,,,
除左 整形狀,,,
其他佢做曬.....
個 布甸 仲衰,,,
我地 掂都冇掂過.....
唉 /U\
仲有 4堂 要挨___
|