唉------ 唔開心------ /口\ 今日本來,,, 諗住同 彈 ,, 去 動漫節 ..... 但係 唔小心,,, "碌"親 自己..... 搞到冇得去----- 右腳 大腿,,, 傷得好嚴重..... 又紅又熱,,, 痛死我啦 T___T 仲要 起埋,,, "水泡"..... 呀媽話 今晚,,, 再去 睇醫生..... 聽日 唔知,,, 去唔去 整甜品..... 動漫節 應該,,, 都冇我份嫁啦..... 唉------ 傷心------