『 腐 興 の BLOG 』@ 家庭教師HITMAN REBORN!
8059♥萌 白蘭 x 正一>v< DHL❤ 6927=] X爸 與 S媽 Suzaku x Lelouch Lavi x Kanda
sammy_bleach
暱稱: 興...
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
9 月16 日___
7 月7 日___
6 月19 日___
4 月7 日___
3 月21 日___
文章分類
全部 (147)
D.Gray-man (4)
School (57)
櫻蘭高校男公關部 (3)
火影 (2)
心情日記 (2)
平時既野 (58)
死神Bleach (10)
星座 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
小水滴
每日占卜

ブログパーツはブログわさび
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BL腐啦嘩 同志電台
Doujin Anime同音爱漫
O-dreams 擁抱" 夢
☆翼のの夢★舞 城☆聯...
°*D.Gray-man 研習社...
小猪快跑
元素精灵
失敗論壇
吹水冰室
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 376
今日人氣: 146
累積人氣: 9201
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 1 日  星期五   晴天


8 月1 日___ 分類: 平時既野

唉------
唔開心------
/口\
今日本來,,,
諗住同 彈 ,,
去 動漫節 .....
但係 唔小心,,,
"碌"親 自己.....
搞到冇得去-----
右腳 大腿,,,
傷得好嚴重.....
又紅又熱,,,
痛死我啦 T___T
仲要 起埋,,,
"水泡".....
呀媽話 今晚,,,
再去 睇醫生.....
聽日 唔知,,,
去唔去 整甜品.....
動漫節 應該,,,
都冇我份嫁啦.....
唉------
傷心------






訪客留言 (返回 sammy_bleach 的日誌)


s_33 於 2008-08-04 06:10 PM 發表:
咁慘??...T~T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好可憐呀我,,,
T^T''
Posted at 2008-08-11 01:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



circle226 於 2008-08-02 01:36 PM 發表:
算啦...
下年再去囉..
好好休息先啦..=]
如果唔係..
連賣旗果日都去唔到..>v<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-3-''
下年你要陪我去,,,
好想去呀.......
Posted at 2008-08-11 01:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]