啊------
受左傷咁耐,,,
算係 好番 掛......
不過 大腿 ,,,
唔係幾 見得人 ......
知道了一個,,,
快捷的方法......
個個人都去,,,
睇 自己 咩野班......
我入左 3B班 ,,,
同 WING琳 一樣......
彈 去左 韓國,,,
所以 未知 ......
K-Man 入 3B班,,,
同 我 一齊......
餅 就入左 3A,,,
同 黃,,簡,,劉,,
佢地一班......
2D班 有好幾個,,,
都入左黎 3B ......
不過 有個,,,
我不喜歡的人,,,
入左黎 3B ......
天啊!!
我不要啊------
得番 2個星期,,,
仲未做完 功課......
點算?!
|