唉------
琴日 中秋節 ,,
唔知 有咩野 玩......
例行節目,,
去 餅屋企 食飯.....
跟住 就去,,
樓下 賞月.....
真係好悶嫁-----
彈 會同 Lu ,,
佢地 出去玩......
餅 應該 同,,
舒雅 玩吧......
如果 同 WING琳 ,,
玩 蠟燭 .......
又 好似 會,,
好悶咁 -3-''
算吧啦------
自己 一個人 ,,
係 屋企 賞月 啦.......
真可憐-------
WING琳 你,,
講得 好岩........
功課 多到,,
咩野咁樣......
真討厭-------
討厭功課-------
討厭放假-------
討厭節日-------
討厭-------
|