琴日 放學,,,
留左係 學校......
同 彈 WING琳,,
一齊 玩野......
係學校入面,,,
走黎走去......
又被人"追殺",,
又被佢 搶頭線......
之後去左,,
電腦室 玩.......
一齊上 O-Dream,,
一齊"洗版" XDD
彈 太鍾意,,
少年四大名捕了-----
我-----無情興
無情兄??
彈-----追命彈
追蹤彈??
WING琳-----冷血琳
冷GAG琳??
餅-----鐵手餅
擲鐵餅??
仲有一個,,
無賴釩 XDD
呢個改得真好------
玩到 5點45,,
先至 番屋企.....
去到 屋企樓下,,
地下 停曬電.......
但係 唔知 點解,,
樓上 又有電啵.....
好似仲有人,,
搭緊LIFE......
一陣之後,,
仲出埋 消防員.....
等左20分鐘,,
仲未 有電.......
有人 行樓梯,,
番屋企......
我 等得 唔耐煩,,
所以 行樓梯......
囧-------
13層樓梯,,
行死 我 啦.......
支力 死左......
|