『 腐 興 の BLOG 』@ 家庭教師HITMAN REBORN!
8059♥萌 白蘭 x 正一>v< DHL❤ 6927=] X爸 與 S媽 Suzaku x Lelouch Lavi x Kanda
sammy_bleach
暱稱: 興...
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
9 月16 日___
7 月7 日___
6 月19 日___
4 月7 日___
3 月21 日___
文章分類
全部 (147)
D.Gray-man (4)
School (57)
櫻蘭高校男公關部 (3)
火影 (2)
心情日記 (2)
平時既野 (58)
死神Bleach (10)
星座 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
小水滴
每日占卜

ブログパーツはブログわさび
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BL腐啦嘩 同志電台
Doujin Anime同音爱漫
O-dreams 擁抱" 夢
☆翼のの夢★舞 城☆聯...
°*D.Gray-man 研習社...
小猪快跑
元素精灵
失敗論壇
吹水冰室
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 376
今日人氣: 39
累積人氣: 9094
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 27 日  星期六   晴天


9 月27 日___ 分類: School

琴日 放學,,,
留左係 學校......
同 彈 WING琳,,
一齊 玩野......
係學校入面,,,
走黎走去......
又被人"追殺",,
又被佢 搶頭線......
之後去左,,
電腦室 玩.......
一齊上 O-Dream,,
一齊"洗版"  XDD
彈 太鍾意,,
少年四大名捕了-----
我-----無情興
無情兄??
彈-----追命彈
追蹤彈??
WING琳-----冷血琳
冷GAG琳??
餅-----鐵手餅
擲鐵餅??
仲有一個,,
無賴釩  XDD
呢個改得真好------
玩到 5點45,,
先至 番屋企.....
去到 屋企樓下,,
地下 停曬電.......
但係 唔知 點解,,
樓上 又有電啵.....
好似仲有人,,
搭緊LIFE......
一陣之後,,
仲出埋 消防員.....
等左20分鐘,,
仲未 有電.......
有人 行樓梯,,
番屋企......
我 等得 唔耐煩,,
所以 行樓梯......
囧-------
13層樓梯,,
行死 我 啦.......
支力 死左......






訪客留言 (返回 sammy_bleach 的日誌)


circle226 於 2008-10-01 12:06 AM 發表:
咁搞GAG...-__-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都幾嫁 -______-''
Posted at 2008-10-02 05:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



s_33 於 2008-09-30 09:09 PM 發表:
13層樓梯??...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯.......
Posted at 2008-10-02 05:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



justinchau24 於 2008-09-29 11:22 PM 發表:
回家既時候停電~你真係唔好彩呢
13屠確是會行死的呢~呵呵
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

13層樓梯,,,
支力 死我啦........
Posted at 2008-10-02 05:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yiuchun 於 2008-09-27 04:40 PM 發表:
行多d路對身體有益,
而加學校獅life我都冇坐,
有時要去5樓上堂6樓圖書館都係感行,
一日行成1x屠樓梯.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我番學都差唔多姐 -3-''
不過一次過行咁多層,,,
真係好攞命 -_______-''
Posted at 2008-10-02 05:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]