琴日 番黎,,,
因為 太 支力,,,
所以 冇打到 /口\''
琴日 係,,,
學校 旅行日.......
每人 都要,,,
帶野 番學.......
我 就負責,,,
帶 碳 -口-''
我地班 係,,,
第 2 班 上車......
真係好-------
因為 唔駛等 -3-''
全部 Form3 ,,,
既目的地 都係,,,
大帽山郊野公園 .......
去到之後,,,
就 開始 透爐......
雖然 有班,,,
男仔 "幫手".......
但係 都透左,,,
一陣 先得.......
-__________-''
我地 係到,,,
食緊野 既時候.......
MOMENT 佢地,,,
仲係到 透緊.......
囧---------
我地 本來得,,,
10 個人到.......
最後 加多左,,,
N 個男仔........
B 完之後,,,
就 食零食 啦 >3<''
我地 發明左,,,
一種 餵食方法.......
我 . 彈 . WING琳,,,
係到用 蝦條 ,,,
玩 人地 ^v^''
可惜 既係,,,
MISS鄭 唔肯食 T^T''
新既 食蝦條 方法,,,
有 幾個 人,,,
成功左 =口=''
勁---------
之後 就玩,,,
班會活動........
都 幾好玩 啦 -3-''
唉---------
餅 我 為 你,,,
默 哀 1 分 鐘.......
你真係 不幸 -3-''
番黎 之後,,,
去左 玩千秋.......
食埋 雪糕,,,
先番 屋企 -3-''
|