唉--------
好耐冇打到,,
我變懶左lu -3-''
星期5 個日,,
係 T.W.G.Hs. 既,,,
聯校陸運會 .......
6 點幾 起身,,,
7 點幾 番學......
搭車 個陣,,,
同 FD 影相.......
不過 我覺得,,,
個樣 好怪.......
去到 冇野做,,,
悶----------
好彩 跳遠1池,,,
唔近 我地個位......
T_______T''
跳左 3 次,,,
成績 好差 -3-''
頭 兩次 都,,,
比人地 FOUL 左......
第 3 次,,,
先 至有 成績......
邱金元 個個,,,
跳得 勁遠 -______-''
算啦,,,
下次再努力!!
好想 學界,,,
都可以 跳遠.......
今年 陸運會,,,
我要 跳遠 !!
仲想 玩埋,,,
100米 同 跨欄 .......
希望 跳遠,,,
可以 令牌 啦 -3-''
聯校 個日,,,
H2O 參加左,,,
4x100 接力.....
身材 幾好,,,
唔錯 XDD
彈 一定 睇得,,,
好開心 =3=''
|