................................. 睇完之後,係唔係好無奈呢??? 咩野〝不死之謎〞...... 人地死神首主題曲不知好聽過佢幾多牙~ 估唔到飛輪海會唱埋哩D咁既歌..... 我都好認同人地既講法喇, 飛輪海己經墮落成虛喇......... 仲有一樣野, 唔駛理睇完之後個D野嫁喇~