『 腐 興 の BLOG 』@ 家庭教師HITMAN REBORN!
8059♥萌 白蘭 x 正一>v< DHL❤ 6927=] X爸 與 S媽 Suzaku x Lelouch Lavi x Kanda
sammy_bleach
暱稱: 興...
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« February 2016 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829
最新文章
9 月16 日___
7 月7 日___
6 月19 日___
4 月7 日___
3 月21 日___
文章分類
全部 (147)
D.Gray-man (4)
School (57)
櫻蘭高校男公關部 (3)
火影 (2)
心情日記 (2)
平時既野 (58)
死神Bleach (10)
星座 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
小水滴
每日占卜

ブログパーツはブログわさび
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BL腐啦嘩 同志電台
Doujin Anime同音爱漫
O-dreams 擁抱" 夢
☆翼のの夢★舞 城☆聯...
°*D.Gray-man 研習社...
小猪快跑
元素精灵
失敗論壇
吹水冰室
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 376
今日人氣: 121
累積人氣: 9176
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 18 日  星期五   雨天


一護面具&下雨 分類: School

今日上Art堂既時候,
條友話要畫面具...
你知唔知我第一時候諗到D咩野呢?
唔唔...
就係一護個面具喇~
(欣欣B,我竟然同你諗埋同一樣野...)
我仲諗到戀次TIM呀~(唔知點解呀)
跟住佢話要一忠一奸...
我就即刻諗到涅啦~
(唔知佢係邊個???)
佢咪係十二番隊隊長囉~

放學既時候,
我就去左欣欣B屋企玩~
(可以話係有D無奈地去...)
跟住唔記得左幾時既時候,
唔知點解佢會叫我走...
原來個天變得好黑,
咁我就好快咁番屋企喇~
一路番屋企既時候,
我仲睇到個垃圾桶比風吹到飛起TIM






訪客留言 (返回 sammy_bleach 的日誌)


chocolate 於 2007-05-27 07:21 PM 發表:
of2or 2BLOGvi 2qr 9rr 8!(請用速成解碼,空白姐係space bar)thx
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



...興 於 2007-05-22 11:10 PM 發表:
= ="
你今次都唔成功啵...
唔好意思~~~~~~
個日唔記得左邊個好似要打波呢???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MIKO`餅 於 2007-05-20 12:43 PM 發表:
哦,,
原來你放學咁早走,
就係去欣欣B屋企
掉底我,,好野
今次仲唔比我食醋成功
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]