今日上Art堂既時候,
條友話要畫面具...
你知唔知我第一時候諗到D咩野呢?
唔唔...
就係一護個面具喇~
(欣欣B,我竟然同你諗埋同一樣野...)
我仲諗到戀次TIM呀~(唔知點解呀)
跟住佢話要一忠一奸...
我就即刻諗到涅啦~
(唔知佢係邊個???)
佢咪係十二番隊隊長囉~
放學既時候,
我就去左欣欣B屋企玩~
(可以話係有D無奈地去...)
跟住唔記得左幾時既時候,
唔知點解佢會叫我走...
原來個天變得好黑,
咁我就好快咁番屋企喇~
一路番屋企既時候,
我仲睇到個垃圾桶比風吹到飛起TIM
|