Day1..........
電腦堂個陣時幾驚呀,
好驚我要匯報~
好彩,我唔駛
不過呀餅佢下個Day1就到佢啦,
佢仲係第2個tim~
不過,電腦堂都係遲左放,
搞到到番好少時間食野~
食飯個陣,
看到呀Sum佢地...
佢地係到玩食生日蛋糕
我行過去睇下姐,
佢地就唔知點解大叫,
全場人睇住佢地,
好無奈......
放學個陣,
陪呀餅去完車站之後,
差D就比欣欣B拉左去佢屋企,
個陣竟然比我睇到Miss Yip=0=
(我個陣仲食緊枝珍寶珠嫁嗎~)
原來佢係住上水嫁~
係掛~(佢坐左去上水嫁車啵~)
|