第一日既大日子到左啦~
好彩今日係中文同普通話聆聽姐~ 仲有中文作文...... (冇溫書...冇溫書...冇溫書...) 但係我都覺得今日D野好似好易咁, (低分既話,一定比人串...) 第一日就有個LSP(Miss Leung)睇堂, 條友一黎就開火... 唔想打住啦~ 咁就以下省略啦~ 睇死神128呀,呵呵~