夜一係邊個???佢咪係--------------->
咁咪姐係我做左夜貓囉~
我平時都做唔少夜貓,
但係今日...
我破左我最遲訓覺既記錄呀~
依家係4點幾嫁啦~
唔信?!
咁你就睇下個刊登時間啦~
點解會玩到咁夜都唔訓???
咪因為個彩虹囉=3=
一玩,就唔想放手......
但係我都左依家都唔想訓住啵~
(我都唔眼訓=3=)
只好打下日記啦~
仲有一樣野就係,
我依家on左MSN,
嗡B佢仲on緊...
原來佢比我更〝夜貓〞......
唔知係唔係我〝早〞得濟...
我係屋企竟然聽到D雀仔係到唱歌...=口=
|