呵呵~ 我最後, 都係最遲既記錄係5點9個字到呀~ 我本來都唔諗住訓, 想玩耐D嫁~ 不過, 比我呀爸係咁〝哦〞~ 我去訓都有第二個原因嫁~ 咪就係條友終於肯番佢張床囉, 太開心啦~ 5點幾既時候, 個天已經白白地嫁啦~ 等我仲以為有得睇日出=3= 點知, 佢唔知幾時既時候落雨......=口= 太可惜啦~