『 腐 興 の BLOG 』@ 家庭教師HITMAN REBORN!
8059♥萌 白蘭 x 正一>v< DHL❤ 6927=] X爸 與 S媽 Suzaku x Lelouch Lavi x Kanda
sammy_bleach
暱稱: 興...
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
9 月16 日___
7 月7 日___
6 月19 日___
4 月7 日___
3 月21 日___
文章分類
全部 (147)
D.Gray-man (4)
School (57)
櫻蘭高校男公關部 (3)
火影 (2)
心情日記 (2)
平時既野 (58)
死神Bleach (10)
星座 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
小水滴
每日占卜

ブログパーツはブログわさび
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BL腐啦嘩 同志電台
Doujin Anime同音爱漫
O-dreams 擁抱" 夢
☆翼のの夢★舞 城☆聯...
°*D.Gray-man 研習社...
小猪快跑
元素精灵
失敗論壇
吹水冰室
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 376
今日人氣: 35
累積人氣: 8528
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 9 日  星期三   晴天


還 有 兩 大 日 . . . . . . 分類: School

「   革命尚未成功 , , ,     
      同志們仍需努力. . .  」
其實冇咩野,,,
只不過係,,,
仲有 兩日 要 考試 姐...
但係唔知點解,,,
就"爆"左呢句野出黎  ^–^''
----------------------------------------
今日就係考 MATHS ,,,
朝早好遲先起身,,,
搞到好趕咁出去...
行到"畫屏"個陣,,,
諗下諗下,,,
好似唔記得住,,,
帶 計數機 ......
失敗,,,真失敗,,,
好彩 問人 借左,,,
不過 舒雅 佢就......
------------------------------------
上到課室之後,,,
個 監考老師 ,,,
佢話比 時間 我地溫書,,,
我都冇帶野 =3=''
唯有 "發白日夢",,,
望過去呀餅個邊,,,
佢 竟然 對我傻笑......
佢搞咩野呢???
好有可疑 +–+''

個份 數學卷 ,,,
都幾 易 啦 -3-''
不過,,,
我知我一定,,,
唔會有好高分,,,
係 第六感 話比我聽嫁  =3=
做完份卷之後,,,
令我諗番起 小學 ,,,
( 唔係串緊份卷好易..... )
有一次 考試 ,,,
數學卷 拎 99分,,,
唔知點解冇左個 1 分,,,
個陣好似係 二年班 ......
P.S. : 我唔係曬命 -3-''
我都唔知點解會諗番起......
------------------------------------
考完試之後,,,
去左操場到等......
係個到好"慘",,,
呀餅 會明白嫁,,,
我地係個到,,,
一齊搞 (爛) gag,,,
笑到我 胃痛 ......
講起個 胃 ,,,
又令我諗起 呀餅 ,,,
佢隻"鼠"......
仲有 欣欣B ,,,
佢 發明 的 "舒雅CD"
XDDDDDDD
真係好想笑......
----------------------------------
跟住就考 MATHS 既M.C. ,,,
T^T''
冇 計數機 既 日子,,,
真係好慘呀......
之前問人借個部,,,
還番左比佢,,,
因為佢都要用 -3-''
考 M.C. 個陣,,,
只好亂黎......

收完卷之後,,,
聽到 D 幾 "O" 既野,,,
食冰 佢話,,,
唔識個 D 題目,,,
拎左黎玩,,,
"點指兵兵"
-口-''
一路考試,,,
一路玩野,,,
好似幾好玩咁啵......
等我下次試下先,,,
有機會既話......
----------------------------
放學番左屋企,,,
不過都冇 溫書 ,,,
聽日就考 I.S. ,,,
唔想溫書 -3-''






訪客留言 (返回 sammy_bleach 的日誌)


vivianliwing 於 2008-01-13 09:22 PM 發表:
kaka

我又來啦!

你次次打D文章都好多呀!

要用好多時間!

下次D0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX~
Posted at 2008-01-14 05:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cy12356 於 2008-01-11 06:19 PM 發表:
CM FOR U
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX~
Posted at 2008-01-11 07:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kimmie96 於 2008-01-10 08:10 PM 發表:
MATHS我都認付到既~
cm for you!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX FOR YOU CM~
Posted at 2008-01-11 10:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cy12356 於 2008-01-10 07:55 PM 發表:
CM 4 U....(>﹏<)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX~
Posted at 2008-01-11 10:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



danial 於 2008-01-10 07:30 PM 發表:
個blog唔錯丫=]
勁令:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX~
記住多D上黎啵...
Posted at 2008-01-11 10:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



vivianliwing 於 2008-01-09 08:57 PM 發表:
你個背景好令呀!

好鐘意你個blog呀!

文章又寫得好呀!

如果得閒我一定會來的啦

你好勁呀!

數學有99分呀!

我一都無既!

真慘?

你咁大意既!

下次小心D呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

個背景係亂黎既,,,
將D素材亂咁放......
99分,,,
小學二年班既事,,,
依家有就好啦  T^T''
THX~
Posted at 2008-01-10 11:32 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



JAPANAND 於 2008-01-09 07:53 PM 發表:
比個cm你哇,,要回唷,,kaka
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX~
多D上黎啦~
Posted at 2008-01-10 11:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yiuchun 於 2008-01-09 06:46 PM 發表:
「革命尚未成功,同志們仍需努力」
by國父死前講o的最後一句話

考maths前一日最緊要係夠訓,
唔夠訓要好容易計錯數(小弟使過將3+6計左8)
同my係呢個時候溫書都再冇咩作用,
最緊要係知道自己係唔係清楚哂所有concept,
可唔可以寧活運用公式(可以令到d復雜o的數用簡單o的方法做),
最緊要都係平時做多d,

小弟小學時d數學考到到堆屎感,
成日唔合格比阿媽罵,
但唔知點解上到中學之後,
d maths越黎越好(仲曾經使過全班第一),
而加仲讀my a.math,
仲讀得唔錯(今年會考一定要c到),
好多fd都唔相信我數學曾經考到成堆屎感
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-口-''
國父 死之前講既,,,
咁我收番句野啦 -3-''
點解上左學校之後,,,
會好左既???
全班第一,,,
勁 =3=''
Posted at 2008-01-10 11:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]